Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met je product of wil je ruilen?
Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.

  • Aanmelden
    Meld je retourzending aan door onderstaand formulier in te vullen, of ons een email te sturen naar info@jizzy.nl.
  • Verpakking
    1. Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos.
    Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn de producten van Jizzy niet meer retourneerbaar.
    2. Ga naar www.jizzy.nl/retourformulier om het formulier uit te printen en stuur deze ingevuld in de doos mee voor verzending.
    3. Adresseer het pakketje duidelijk aan:
    Jizzy.nl
    Afdeling retouren
    Cort van der Lindenstraat 43
    1505WL, Zaandam
    Nederland
  • Verzending
    1. Lever het pakket in bij het postkantoor.
    2. Bewaar het verzendbewijs goed.

Retour aanvraag formulier

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Wij vragen je om dit ons eerst te laten weten in een bericht per e-mail of post.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij streven ernaar om jouw retourzending binnen 1 werkdag na ontvangst in behandeling te nemen.

z

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?
Je krijgt volledige aankoopbedrag terug, inclusief de originele betaalde verzend – en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wj storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen wij contact met je op.

Kosten voor het retour sturen.
De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij de kosten achteraf.

Product Ruilen?

Wilt u uw product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@jizzy.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wat krijg je terug?
Je krijgt volledige aankoopbedrag terug, inclusief de originele betaalde verzend – en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wj storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen wij contact met je op.

Kosten voor het retour sturen.
De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij de kosten achteraf.

X

Wij gebruiken cookies om jouw online ervaring te verbeteren. Door op onze site te blijven, gaat u akkoord met de opslag en het gebruik van onze cookies op uw apparaat.

×

Beste Klant,
Wij helpen u graag op weg!

×